Ako vznikla značka uniki

19.09.2019

Odmalička som rada vyrábala veci..nazývala som ich Špeciveci. Babrala som sa v hline, vyšívala, modelovala, lepila, strihala.  

Neskôr však išla kreativita do úzadia a venovala som sa štúdiu. Dá sa povedať, že až keď som si našla muža, s ktorým sme si začali budovať "náš domov", opäť ma chytila túžba vyrábať a zveľaďovať.

Práve vďaka nášmu bytu sa zrodilo uniki. Konkrétne vďaka našej malej toalete, na ktorú sa mi nezmestil žiaden kupovaný koberček, a na ktorej mi neustále odmŕzali nohy. Jedného dňa som sa nasrdila, objednala vlnu a uplietla môj úplne prvý kúsok. Bolo to presne 20.1.2019 a dodnes ho používame. Pochválila som sa mamine, ktorá ma okamžite poprosila o koberček do predsiene, nakoľko nevedela zohnať ideálny tvar. A tak som urobila jeden, druhý, tretí...a zistila, že ma to nesmierne baví😊